Rotamı Bulamıyorum

20:38

 


Merhaba,

Tabii şimdi kimler kaldı ki kimlere merhaba diyorum.Bir göz atayım dedim kimler var diye,kimsecikler kalmamış.Arada aklıma geliyor bazılarınız.Acaba naptı,istediği bölümü kazandı mı,hala sevgililer mi hatta belki evlenmiş bile olabilir diye düşündüğüm oluyor.Tabii hayatın akışına kendini kaptıranların aksine hala aksatmadan yazanlar da var;USKA,Ruhsuz Atmaca,DeepTone gibi.Sizlere koca bir alkışşş.

Benim de içimde bir yerlerde hep geri dönüp sık sık yazmak vardı ama şunu anladım büyüdükçe kendimi,dertlerimi,mutluluklarımı anlatmaktan yorulur hale geldim.Bir olay olduğunda keşke herkesi bir araya toplayıp birden her şeyi söylesem de bitse diyorum.Böyle bir üşengeçliğe girmişken buraya yazı yazmak,ruh halimden bahsetmek imkansıza yakındı ama dayanamadım,geldim.

Eski yazılarıma baktım,bazılarını yayınlanmamışım,taslakta.Çünkü kendime bile itiraf edemediğim şeyleri yazıp orada öylece bırakmışım.Ergenlik dönemimi güzel atlattıysam burası sayesinde, içime atıp kendimi üzmek veya bunu etrafımdakilere yansıtmak yerine buraya yazıp rahatladım hep.Sanki içimdeki bütün duygular akıp gidip rahatlıyor gibiydim.Sizlerden de tavsiyeler,öğütler geliyordu,kendine gel diyenler oluyordu.İyi ki burada bir şeyler yazıp paylaşmışım.Şimdi yine elimden tutar ,bu ruh halinden beni kurtarırsınız diye geri geldim.

Şimdi kısa bir güncelleme yapalım.5 yıllık bir üniversite hayatı bitti gitti,mezun oldum.Eylül ayında işe de başlayacağım.Bu yaşa kadar yapmam gereken birçok şeye tik atıldı sayılır.Fakat ben boşluğa düşmüş gibiyim.Okul bitti,işe girildi.Klişe listeye göre geriye kaldı evlilik.O da bana uzak bir kavram.Eee başka ne var?Farklı yerler,ülkeler görme gezme?Pandemi döneminde o da iptal,ne zaman biter bilinmez.Eee ben napacağım artık diyorsun.Bitti mi bu kadar mı diyorsun?Eğitim manyağı bir insan olarak yüksek lisans yapabilirim ama ülkenin durumundan mı yoksa benden mi kaynaklı bilmiyorum ama hiçbir şey yapasım yok.Bütün gün sosyal medyayı baştan sona gezip sonra biraz youtube sonra da  biraz görüntülü konuşma,muhabbet hooppp akşam oldu yatalım.Dizi izlemeyi aşırı seven ben,ondan bile soğudum.Niye böyle oldu,ne zaman düzelicek,nasıl düzelir?Bu soruların cevabını bilen var mı?Çünkü ben bilmiyorum.




You Might Also Like

4 yorum

  1. Yanıtlar
    1. ayyy deep,inanmıyorum yine buradasın:)

      Sil
    2. eveey, twittırda hep okuyom seniii. okul bitmiş hayırlı olsun. işe de başlıycan oh ne güzel. kpss girmiyons demekki. ya dur sabır bee bulursun yapcak bişiler bi hedefler :)

      Sil
    3. Yaa beni takip etmen cok sevindirdi beni <3
      Yazılım sektörüne atıldığım hiç kpss'ye bulaşmadım,o kısım zor iş.Özel sektör veya girişimcilik daha çok benlik.

      Sil