Müzik Listesi Vol1#

16:15

Evet,herkese merhaba ^-^
Titania'nın yaptığı müzik listesini görünce bir an da ben de mi yapsam dedim.Zaten baya olmuştu liste yapmayalı ve başlıyoruz!!!

Justin Timberlake-Can't Stop Feeling
İlk sırayı Justin Timberlake vermezsem ayıp olurdu.Ne de olsa 2013'ten sonra çıkardığı ilk şarkı:Can't Stop the Feeling,gözüm yollarda kaldı desem yeridir.Aşırı eğlenceli,yazlık bir şarkı.Yazıyı yazarken bir yandan da klibi izliyorum da Justin fazla sempatik değil mi??? Bu arada bu klibin dışında şarkının Trolls versiyonunda başka bir klibi var ve orada Justin'in arkadaşlarının şarkıyı verdiği tepkiler var ve tabi ki tanıdık isimler de var;James Cordon,Anna Kendrick,Gwen Stefani gibi.

Coldplay&Beyonce-Hymn for the Weekend
Coldplay!!!Son albüm zaten gönlümü fethetti.Bir de şu aralar üst üste klip çekmeleri yok mu??? Aşırı mutlu oluyorum ^-^ Beyonce ile iş birliği yapmaları çok güzel olmuş,albümdeki favorim bu!! Ve ben bu şarkıyı koyuyorum ama birkaç gün önce Up&up şarkısının da klibi çıktı,haberiniz olsun.Ona da bir göz atarsınız belki.

DNCE-Cake by the Ocean
DNCE yeni kurulmuş bir grup ama aslında grubun vokalistini çok öncelerden tanıyoruz.Kendisi Jonas kardeşlerden Joe ki benim en sevdiğim.Grup dağıldığında çok üzülmüştüm ama şu an Joe ve Nick şarkı çıkarmaya devam ediyor ama Kevin pek gözükmüyor,nerelerde acaba??Bu da işte güzel bir şarkı,keyfinizi yerine getirir.

Plain White T's-Hey There Delilah
Hey There Delilah!! Bu şarkı da tam uyumadan önce dinlemelik.Çünkü Tom Higgenson's sesiyle ruhunuz baştan aşağı rahatlıyor.Seviyorum böyle şarkıları.

Vance Joy-Georgia
Vance Joy;rahatlatan başka bir ses daha.Tek bu şarkısı değil;Riptide,Who am I gibi diğer şarkıları güzel.Kısacası 'Dream Your Life Away' albümü çok güzel.

Frances-Don't Worry About Me
Frances!!! Bu güzel sesi Spotify sayesinde buldum.Al işte bunu da uyurken dinle.Uyumadan önce müzik dinlemeyi sevdiğim için hep bu tarz sesler beni hemen kendine çekiyor.

Alt-j - Brezeeblocks
Bir tane de Alt-j koyalım şuraya,o kadar dinledim,ayıp olur .Nedense bu şarkıyı dinlerken hep tebessüm ediyorum,şarkıyı söylerken de eğleniyorum ama en yakın arkadaşım üzgün olduğunda hep açar bu şarkıyı.Sorun ben de mı onda mı?

Şimdi diceksiniz eee bunların hepsi yabancı hiç mi Türkçe yok.Olmaz olur mu??

Deniz Tekin-Hoşgeldin
Deniz Tekin.Bu ismi hiç duymamış olabilirsiniz ama eğer Youtube da Sofar İstanbul sayfasında biraz vakit geçirdiyseniz görmüş olabilirsiniz.Bence sesi aşırı güzel ve ben en çok Hoşgeldin şarkısını seviyorum ama ne Spotify da ne de youtube da audio versiyonu yok ama olsun bu da idare ediyor.

Deniz Tekin-Böyle
Bu şarkısı da güzel!!

Mor ve Ötesi -Anlatamıyorum 
Mor ve Ötesi yeni şarkı çıkarır da ben koymaz mıyım ???Bu arada 20. yılları.

Çok uzun oldu,biliyorum.Işte şarkılar birikince böyle acısı çıkıyor ki daha bir sürü var ama....
Umarım beğenirsiniz!

You Might Also Like

2 yorum